Reklamační řád a formuláře pro odstoupení od smlouvy a reklamaci

🧾 Reklamační řád e-shopu Levné oříšky

1. Úvodní ustanovení

Tento reklamační řád upravuje postup při uplatňování práv z vadného plnění („reklamace“) zboží zakoupeného prostřednictvím internetového obchodu
Levné oříšky – Jindřich Ulík,
IČ: 10668110,
sídlo: Horní Lhotice 39, 675 73 Kralice nad Oslavou,
e-mail: levneorisky@email.cz,
telefon: 606 929 799.

Tento reklamační řád je vypracován v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Cílem je, aby reklamace byla vyřešena rychle, férově a s maximální spokojeností zákazníka.


2. Co lze reklamovat

  1. Reklamaci může zákazník uplatnit, pokud zakoupené zboží:

    • je poškozené nebo zjevně vadné při převzetí,

    • neodpovídá popisu nebo objednanému množství,

    • má jinou vadu, která brání jeho běžnému užívání.

  2. Vzhledem k charakteru prodávaného sortimentu (potraviny, ořechy, sušené ovoce) nelze reklamovat zboží, které bylo po otevření nebo částečné spotřebě znehodnoceno nesprávným skladováním či manipulací ze strany zákazníka.


3. Reklamace poškozené zásilky při doručení

  1. Pokud zákazník obdrží poškozený balík nebo nekompletní objednávku, je nutné:

    • ihned při převzetí upozornit dopravce a sepsat s ním škodní protokol,

    • pořídit fotodokumentaci poškození,

    • následně nás kontaktovat e-mailem na levneorisky@email.cz s uvedením čísla objednávky.

  2. Reklamace poškozené zásilky musí být uplatněna bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky.


4. Jak reklamaci uplatnit

Reklamaci může zákazník podat:

  • e-mailem na adresu: levneorisky@email.cz,

  • poštou na adresu: Horní Lhotice 39, 675 73 Kralice nad Oslavou,

  • nebo osobně po předchozí domluvě na tel.: 606 929 799.

Pro rychlé vyřízení prosíme uvést:

  • číslo objednávky,

  • popis vady,

  • požadovaný způsob vyřízení (výměna, sleva, vrácení peněz),

  • a fotku vady, pokud je to možné.

Po obdržení reklamace zákazník obdrží potvrzení o jejím přijetí.


5. Vyřízení reklamace

  1. Reklamaci posuzujeme bezodkladně, nejpozději do 3 pracovních dnů rozhodneme o jejím přijetí.

  2. Vyřízení reklamace proběhne nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se nedohodneme jinak.

  3. V případě uznané reklamace má zákazník právo na:

    • výměnu zboží za nové,

    • přiměřenou slevu z ceny,

    • nebo vrácení peněz (včetně poštovného, pokud bylo účtováno).


6. Náklady na reklamaci

Veškeré náklady spojené s uznanou reklamací hradí prodávající.
Pokud je reklamace neoprávněná (např. nesprávné skladování potravin po otevření), může být zboží vráceno zpět na náklady zákazníka.


7. Závěrečná ustanovení

  1. Tento reklamační řád je platný a účinný od 10.11.2025

  2. Aktuální znění reklamačního řádu je vždy dostupné na webových stránkách www.levneorisky.cz.

  3. Všechny reklamace vyřizujeme s maximální snahou o vstřícnost a férové řešení.

 

 

 

 

Formulář pro uplatnění reklamace

Prodávající:
Levné oříšky – Jindřich Ulík
IČO: 10668110
Adresa: Horní Lhotice 39, 67573 Kralice nad Oslavou
E-mail: levneorisky@email.cz
Tel.: 606 929 799


Jméno a příjmení kupujícího: .............................................................


Adresa kupujícího: .............................................................


E-mail: ................................................


Telefon: ................................................

 

Číslo objednávky / faktury: ................................................


Datum nákupu: ................................................


Datum převzetí zboží: ................................................

 

Název reklamovaného zboží: ................................................


Množství: ................................................

 

Popis závady:
...............................................................................................................


...............................................................................................................

 

Požadovaný způsob vyřízení reklamace:
☐ výměna zboží  ☐ sleva z kupní ceny  ☐ vrácení peněz

 

Datum: ..............................


Podpis kupujícího: ....................................................

 

 

 

 


📄 2. Vyplnitelný PDF formulář – Odstoupení od kupní smlouvy


Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy (spotřebitel)

Prodávající:
Levné oříšky – Jindřich Ulík
IČO: 10668110
Adresa: Horní Lhotice 39, 67573 Kralice nad Oslavou
E-mail: levneorisky@email.cz
Tel.: 606 929 799


Jméno a příjmení kupujícího: .............................................................


Adresa kupujícího: .............................................................


E-mail: ................................................


Telefon: ................................................

 

Číslo objednávky / faktury: ................................................


Datum objednání: ................................................


Datum převzetí zboží: ................................................

 

Tímto oznamuji, že odstupuji od kupní smlouvy o koupi následujícího zboží:


...............................................................................................................


...............................................................................................................

 

Zboží vracím na adresu:
Levné oříšky – Jindřich Ulík, Horní Lhotice 39, 67573 Kralice nad Oslavou

Požaduji vrácení peněz na účet č.: .............................................................

 

Datum: ..............................


Podpis kupujícího: ....................................................